Welcome to our website !

Hrnečku vař!

S vášní o jídle a pro jídlo..

Lemon dortíčky

By 7:03

Brouzdala jsem se internetovými bažinami a narazila na citronové muffiny. Recept sliboval, že budou vláčné, nadýchané a prostě bombastické.
Rozhodla jsem se je tedy zkusit.



Citronové těsto:

1 a 1/4 hrnku Jizerky
1 lžička kypřícího prášku ( škrobový, bez fosfátu)
špetka soli
půl hrnku třtinového cukru
120 g Alsan tuku změklého
2 vejce ( pokojové teploty)
1/2 hrnku rostlinného mléka
šťáva z jednoho citronu
1 lžička citronové kůry ( já používám od Alnatury, z Dm)

Nachystáme si formičky na muffiny ( případně papírové košíčky). Troubu necháme vyhřát na 180 stupňů.Do jedné mísy dáme mouku ( prosátou), kypřící prášek, sůl. Důkladně vše promícháme vařečkou. Do druhé mísy dáme tuk  a cukr, pořádně šleháme asi 2 minuty. Poté přidáme vajíčka . Nakonec nasypeme moučnou směs, zakápneme citronovou šťávou a přisypeme kůru. Naplníme do košičků asi do 2/3 a pečeme. Asi 20 minut, pro jistotu udělejte test špejlí.

Můžete je sníst jenom tak. Já se je rozhodla ozdobit ještě krémem.

Dotuha jsem ušlehala rostlinnou smetanu, přidala vanilkový cukr, citronovou šťávu.

http://www.toprecepty.cz/recept/20005-citronove-muffiny/    recept odkoukaný odsud:)





Resumé? Nikdy jsem ještě nejedla tak nadýchané a lahodné dortíky. Všem vřele doporučuji:)

You Might Also Like

0 komentářů