Welcome to our website !

Hrnečku vař!

S vášní o jídle a pro jídlo..

Brownies trochu jinak

By 21:54

... Jistě jste si všimli, že v poslední době cpu  různé suroviny tam, kde by jste je čekali jen těžko. Miluju experimenty a v podivnostech si vyloženě libuju. Původně jsem chtěla upéct avokádové sušenky. Strýček Google však můj dotaz pojal po svém  a tak na mě "vybafl" recept na avokádové brownies.Proč ne, zkusit se má vše.Avokádo jsem měla krásné uzrálé, stačilo jen koupit pár zbylých maličkostí- cestou ze školy. Měla jsem mezi přednáškami výjimečně velkou mezeru, tudíž jsem svému pečení mohla učinit za dost. A vy pokud máte chuť na bláznivé kombinace chutí, které vás vystřelí až do samotných výšin gastro nebe, pojďte péct se mnou.

Avokádové brownies:
 

1/2 zralého avokáda
2 banány
1 PL kokosového másla
3 vajíčka
3PL rýžového sirupu ( nebo jakéhokoliv jiného)
7 PL rýžové mouky
2 PL carobu
2PL raw kakaa
1 čajová lžička škrobového kypřícího prášku bez fosfátů
1 čajová lžička pomerančové kůry
špetka zázvoru
1 čajová lžička perníkového koření
oříšky nebo kousky čokolády



Postup je následující. Celá vajíčka vyšleháme s rýžovým sirupem, kokos.máslem.  Přidáme banány, avokádo, carob, kakao. Měla by nám vzniknout krémová kašička. Do té přidáme rýžovou mouku, kypřící prášek a všechno koření. V tento moment můžeme přimíchat ořechy, ovoce, čokoládu, cokoliv. Pečlivě promícháme. Vlijeme do formy, kterou jsme si vystlali pečícím papírem. Pečeme zhruba 30-35 minut v troubě vyhřáté na 180 stupňů.

K brownies se výborně hodí domácí marmeláda, kokosová šlehačka a nebo hrst malin. Já je budu zítra podávat (na našem holčícím sněmován )přelité jablečnou omáčkou se skořicí.






Slibuji, čestně, že avokádo ani neucítíte. Ba naopak dezert se vám rozplyne na jazyku a okusíte jemně násládlou, máslově čokoládovou chuť. Já dala více pomerančové kůry, tudíž se mi dostalo daleko exotičtějších souher chutí. Pro mé zhýčkané chuťové pohárky to byla slast na druhou! Musela jsem brownies schovat vysoko na poličku, aby mě nelákalo a já neměla nutkání dát so půlnoční sváču. Vy, si klidně dejte. I za mě!

Inspirací mi byly tyto stránky: http://www.co-bude-dnes-k-snidani.cz/zdrave-kolace-a-dezerty/avokadovo-bananove-brownies/

Nel

You Might Also Like

0 komentářů