Welcome to our website !

Hrnečku vař!

S vášní o jídle a pro jídlo..

Cuketovo- avokádový krém

By 10:24

Ráda experimentuji, to je o mě známé. Zbylo mi dost cuket a už se mi přejedly, koláče, nákypy... Což takhle polévku? Proč ne. Z košíku na mě pokukovalo i avokádo, bylo takové opuštěné, tak jsem se rozhodla ho také přidat do polévky. vznikla tak velmi jemná a dobrá polévka.

V horkých dnech doporučuji jíst ji řádně vychlazenou, s kusem chleba nebo jen tak.


 
Polévka:

1 zralé avokádo
1-2 cukety
1/2 cibule
olej
sójové mléko nebo smetana

V hrnci si rozehřejeme olej, necháme zesklovatět nakrájenou cibulku. Přihodíme na kousky pokrájené cukety, chvíli restujeme. Poté podlijeme vodou. V misce rozmačkáme avokádo. Jakmile cukety změknou, rozmixujeme je ponorným mixérem, přidáme avokádovou kašičku a ještě chvíli mixujeme. Zjemníme sój. mlékem popř. smetanou. ( nebo půl na půl) Dochutíme, solí, pepřem nebo česnek.

Já polévku podávala ještě s opraženými dýňovými semínky a kousky uzeného lososa.

 


 

 

You Might Also Like

0 komentářů