Welcome to our website !

Hrnečku vař!

S vášní o jídle a pro jídlo..

Cizrnový burger

By 12:19

K tradičním hamburgerům mám docela odpor. Tedy hlavně těm z našich milých fastfoodů. Scvrklá houska, maso dobarvované vším možným a oschlá parodie na zeleninu. Opravdu si na tomhle pochutnáte?..
Mám pro vás  vegetariánskou variantu. Osobně mi maso nechybělo a plně uspokojilo mé chuťové buňky..




Cizrnové karbanátky:

1 plechovka cizrny
1 červená cibule
vajíčko
kukuřičná strouhanka
drcený kmín, sůl
slunečnicový olej

Cizrnu rozmačkáme ( vidličkou nebo mixérem). Přidáme koření, cibuli nasekanou nadrobno, vajíčko a strouhanku. Hmota by měla mít tužší konzistenci, aby z ní  šly tvarovat  placičky.
Ty smažíme na tenké vrstvě oleje.

Dohotovení:

Na Burgery jsem použila doma pečené bezlepkové cibulové housky..Potřela jsem spodní část avokádovým dipem ( rozmačkáné avokádo s rajčátky a solí), pokladla listy římského salátu a nakonec karbanátek.

Vy si můžete dát, okurky, rajče, cibuli.. Cokoliv vás  napadne.


 
 

You Might Also Like

1 komentářů