Welcome to our website !

Hrnečku vař!

S vášní o jídle a pro jídlo..

Pečená rybka

By 7:22

Přiznám se, ryby takřka nevyhledávám.. Šíleně mi vadí ta dotěrná rybí " vůně".
Tuhle jsem se ale rozhodla, že si jednou za uherský rok rybu dopřeju.
Použila jsem pro začátek rybí filé pečené v troubě.



Ryba:

rybu dle vašeho uvážení
rostlinný tuk (např. Alsan)
drcený kmín, sůl, popřípadě trocha pepře
trocha mouky ( Jizerka)


Troubu si předehřejeme na 200 stupňů. Rybu si nakrájíme na menší kusy. Osolíme, okmínujeme a opepříme. Nachystáme si pekáček, který vysteleme pečícím papírem. Kousky ryby obalíme lehce v mouce, naskládáme do pekáče a na každý kousek ryby položíme plátek margarínu.
Pekáč dáme do trouby a pečeme tak dlouho až je rybka zlatavá.

Mezitím si můžeme připravit přílohy.

Restovaná cuketa:

1 menší cuketa
olivový nebo jakýkoliv olej
1 stroužek česneku, sůl

Cuketu si nakrájíme na silnější kolečka. Dáme do mísy, zalijeme olejem ( cca 2 lžíce), posypeme solí a česnekem. Chvilku necháme v lednici marinovat. Poté cuketu opékáme na rozehřáté pánvi.
Mrkvové nudličky s rozmarýnem:

2 větší mrkve
rostlinný tuk
rozmarýn ( nejlépe čerstvý, ale i se sušeným uděláte parádu)
sůl

Očištěnou mrkev si nakrájíme na tenké nudličky. Pánev rozehřejeme, přidáme tuk, naházíme mrkev a smažíme. Jakmile je mrkvička měkká, přidáme posekaný rozmarýn.

Rybu jsem podávala na bramborovo- mrkvovém pyré ( což jsou jen uvařené brambory s mrkví , jemně vyšlehané), ale vy si můžete zvolit cokoliv jiného.

Překvapivě jsem si i já velmi pochutnala :D. Zkrátka.. Nikdy neříkej nikdy.

Dobrou chuť a jezte hojně (nejen) ryby!..




You Might Also Like

0 komentářů